Jakie nagrody przygotować na konkurs dla dzieci i młodzieży?

Pieniądze i biznes
info-market
Jakie nagrody przygotować na konkurs dla dzieci i młodzieży?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Konkursy dla dzieci i młodzieży są świetną promocją każdej firmy, organizacji czy działalności. Dzięki nim można niewielkim kosztem skutecznie wypromować się w branży. Ponadto wymyślenie odpowiedniego konkursu może poprawić wizerunek w lokalnym otoczeniu.

Konkurs artystyczny, jako promocja firmy? Jak najbardziej!

Dzięki stworzeniu konkursu, możemy rozdać uczestnikom gadżety reklamowe dla dzieci. Warto również pomyśleć o większych nagrodach typu, koszulki z nadrukiem logo naszej firmy.

Praktyczną nagrodą mogą okazać się również torby z nadrukiem wielorazowego użytku. Jeśli nawet dzieci nie będą często ich używać, tak aktualnie dorośli w dobie płatnych reklamówek jednorazowych, lub ich braku z sklepach, mogą korzystać z nich często. Dzięki temu będą reklamować firmę, która się na nich znajduje.

Jednak spersonalizowane nagrody to nie jedyna możliwość na promocję. Warto już pomyśleć o tym wcześniej. Ciekawym pomysłem jest zorganizowanie konkursu, dzięki, któremu nasza firma może uzyskać korzyści. Można na przykład w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia zorganizować konkurs na najpiękniejszą ozdobę choinkową. Gdy będą napływać prace konkursowe możemy je wieszać na firmowej choince.

Jeśli naszą specjalnością jest branża ubezpieczeń, sklep papierniczy czy inna placówka, którą odwiedzają klienci, widok takich domowych ozdób może okazać się świetną promocją. Potencjalny nabywca naszych towarów czy usług pomyśli z pewnością, że taka firma jest bliska człowiekowi i warto z nią współpracować.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak dostosować idealną kampanię marketingową do swojej firmy?
Jak dostosować idealną kampanię marketingową do swojej firmy?
Skuteczna sprzedaż swoich produktów stanowi podstawę prowadzenia biznesu. Chcąc zaistnieć na rynku, musimy bowiem skutecznie dotrzeć do klienta. Z tego […]
Polecamy