Jak zachęcić klientów do częstych zakupów?

Jak zachęcić klientów do częstych zakupów?

Duża konkurencja na rynku skłania nas do bardziej wytężonych działań nakierowanych na zdobycie klienta oraz utrzymanie go przy sobie jak najdłużej. Przede wszystkim, może pomóc nam to osiągnąć wysoka jakość dóbr i usług, które oferujemy, jednak warto pamiętać, że kontrahenci oczekują od nas czegoś więcej. Ludzi przyciągają wszelkiego rodzaju zniżki oraz promocje. Kilka razy w sezonie są one dostępne dla wszystkich i wszędzie, więc aby iść o krok dalej, musimy gościom naszego sklepu zaproponować poniekąd elitarne członkostwo w klubie, które daje jasne korzyści. Programy lojalnościowe stają się bardzo popularne, a marki nieposiadające własnych systemów umożliwiających zdobywania punktów i otrzymywania zniżek dla wybranych, wiele tracą.

Zalety programów lojalnościowych

Największym plusem wdrożenia dobrego programu do gromadzenia bonów z zakupów jest zatrzymanie klienta. Poprzez obietnicę otrzymania konkretnych nagród w postaci korzystnych rabatów lub atrakcyjnych gadżetów, zachęcamy ludzi do ponownego przejrzenia naszej oferty, nakręcając tym samym sprzedaż. Poza tym wszyscy, którzy należą do klubu, otrzymują także newsletter dotyczący naszej marki, a co za tym idzie, rośnie jej popularność. Zadowoleni z programu klienci polecą nas swoim znajomym oraz krewnym i tak powstanie łańcuszek bardzo opłacalnej reklamy szeptanej. Na stronie https://www.flashcom.pl/mobilny-system-lojalnosciowy/ dowiemy się więcej o całym systemie, jak również będziemy mogli zapoznać się z cennikiem lub propozycjami skierowanymi bezpośrednio do naszej branży.

Opublikowano w

InfoMarket

InfoMarket jest serwisem informacyjnym dla konsumentów, przedsiębiorców, dla chcących dbać o zdrowie i dobrze gospodarować finansami - ogólnie dla każdego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jeden + 11 =