Prowadzenie firmy to jedno. Odpowiednie jej reklamowanie — drugie. Warto zadbać o to, aby w naszej firmie nie brakowało gadżetów reklamowych. Jest to nie tylko świetny sposób na zapadnięcie w pamięć potencjalnych klientów, ale również na ocieplenie wizerunku naszej firmy. Firmowe gadżety powinny być pomysłowe i możliwie dobrej jakości, aby pokazać, że nasza firma jest profesjonalna i dba o utrzymanie wysokich standardów w każdym aspekcie. Dobrym pomysłem mogą być np. torby bawełniane, które są użyteczne (a dodatkowo pokazują, że nasza firma stara się dbać o środowisko).
Gadżetami firmowymi może być tak naprawdę prawie wszystko. Od kubeczków i smyczy, po bardziej oryginalne formy. Ciekawym rozwiązaniem mogą być pendrive’y, które mogą np. kształtem nawiązywać do tego, czym zajmuje się nasza firma. Warto nawiązać współpracę z producentem toreb bawełnianych, aby dostać oryginalne produkty, np. z logiem naszej firmy, zabawnym hasłem lub infografiką, nawiązującą do naszej działalności. Na gadżety firmowe świetnie nadają się również kalendarze, notatniki i niewielkie artykuły papiernicze. Jeżeli mamy możliwość, możemy skorzystać ze zdobyczy technologii i spróbować stworzyć reklamowe gadżety, wykorzystując do ich produkcji druk 3D. W ten sposób można stworzyć m.in. breloczki lub figurki. Projektując firmowe gadżety warto postawić na rzeczy, które są jak najbardziej związane z działalnością naszej firmy. A dodatkowo mogą być wykorzystywane na co dzień, aby nasi klienci chętnie wracali do korzystania z usług lub produktów oferowanych przez naszą firmę.