Budowa roweru elektrycznego

Budowa roweru elektrycznego

Rowery elektryczne stają się coraz bardziej popularnymi produktami na współczesnym rynku. Szerokie zastosowanie oraz szybsze dotarcie do celu w porównaniu ze standardowymi rowerami, przykuwają uwagę kolejnych odbiorców. Z jakich elementów taki produkt się jednak składa i dla kogo okaże się najbardziej satysfakcjonującym zakupem?

Napęd silnikowy do rowerów elektrycznych

Ogólna konstrukcja roweru elektrycznego nie różni się znacząco od tej prezentowanej przez standardowy jednoślad. Podstawowym składnikiem wyróżniającym jest napęd silnikowy do rowerów elektrycznych, który mógł powstać dzięki połączeniu trzech części: kontrolera, silnika oraz baterii. Takiego pojazdu nie trzeba rejestrować, chyba że jego moc przekracza 250 watów, a osiągana maksymalna prędkość jest wyższa od 25 kilometrów na godzinę.

Za kontrolowanie prędkości opowiada manetka gazu do roweru elektrycznego, która umieszczona jest na kierownicy. Zadaniem kontrolera jest połączenie napędu z zasilaniem, dzięki czemu możliwe jest wygenerowanie impulsu. Ten pozwala na sprawne włączenie lub wyłączenie napędu elektrycznego, który sprawia, iż jazda po wzniesieniach staje się lekką aktywnością.

Opublikowano w

InfoMarket

InfoMarket jest serwisem informacyjnym dla konsumentów, przedsiębiorców, dla chcących dbać o zdrowie i dobrze gospodarować finansami - ogólnie dla każdego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 + 18 =