Reklamy Google Ads a kampanie Allegro Ads: jaka jest różnica?

Reklamy Google Ads a kampanie Allegro Ads: jaka jest różnica?

Reklamy Google Ads to platforma reklamowa, która pomaga reklamodawcom znajdować klientów, za pośrednictwem reklam w serwisie Google, które zwiększają szanse na przyciągnięcie uwagi odbiorcy. 

Kampanie Allegro Ads koncentrują się na promocji Twoich aukcji, aby trafili na nie potencjalni klienci, jednakże nie są to osoby przypadkowe, tylko ściśle określone grupy docelowe, wśród których, prawdopodobieństwo zakupu wielokrotnie wzrasta. 

Różnica między Google Ads a Allegro Ads polega na tym, że Google Ads jest platformą reklamową w wyszukiwarkach. Świadczy usługi oparte na wyszukiwarkach dla reklamodawców w celu kierowania reklam, a Allegro Ads to firma zajmująca się marketingiem online.

Co to jest Google Adwords?

Reklamy Google Ads to usługa reklamowa typu pay per click oferowana przez Google. Jest to najpopularniejsza forma marketingu w wyszukiwarkach.

Reklamodawca płaci Google za każdym razem, gdy kliknie reklamę, co tworzy link do jego strony internetowej. Reklamodawca może wybrać, ile chce wydać na każde kliknięcie i jak często chce wyświetlać reklamę w wynikach wyszukiwania Google.

Czym są kampanie allegro ads?

Kampanie Allegro ads to mobilna platforma reklamowa, która pomaga reklamodawcom w tworzeniu, zarządzaniu i mierzeniu ich kampanii mobilnych.

Platforma reklamowa Allegro jest dostępna zarówno na Androida, jak i iOS. Oferuje następujące funkcje:

– Zasięg: mają dostęp do milionów aktywnych użytkowników w sklepach z aplikacjami.

– Kierowanie: oferują szereg opcji kierowania, takich jak lokalizacja, płeć, przedział wiekowy itp.

– Automatyzacja: platforma zapewnia narzędzia do automatyzacji planowania i określania stawek, które można wykorzystać do zautomatyzowania przepływu pracy kampanii.

– Raportowanie: panel raportowania oferuje wgląd w skuteczność kampanii na podstawie różnych danych, takich jak kliknięcia, wyświetlenia itp.

– Integracja z Google Analytics dla aplikacji mobilnych (GAFA): ta integracja z GAFA pozwala śledzić zachowanie użytkowników w Google Play lub Apple App

Jak wybrać między reklamami Google AdWords i Allegro dla Twojej firmy

Reklamy Google ads pozwalają Ci na podejmowanie decyzji, jakie reklamy są wyświetlane którym osobom. 

Reklamy Google ads to doskonały wybór, jeśli chcesz podejmować wszystkie własne decyzje i mieć pełną kontrolę nad kampanią reklamową. Ale jeśli nie masz dużo czasu lub pieniędzy i potrzebujesz pomocy przy swoich kampaniach, to Allegro jest dla Ciebie lepszym wyborem.

Którego rozwiązania należy użyć w swojej firmie?

Na rynku istnieje wiele różnych rozwiązań, które można zastosować w firmie. Tutaj przyjrzymy się najlepszemu rozwiązaniu dla firmy i dlaczego jest najlepsze.

Załóżmy, że chcesz zająć się sprzedażą w serwisie Allegro. Pragniesz, aby Twoje aukcje docierały do większej grupy odbiorców, których Twoje produkty, faktycznie mogą zainteresować. Wówczas kampanie allegro ads, to doskonałe dla spersonalizowanego reklamowania wśród grup docelowych odbiorców. Reklamy Google Ads oczywiście również mogą zostać spersonalizowane pod konkretny typ odbiorcy, jednak promocja odbywać się będzie w wyszukiwarce, w które przestrzeni egzystuje znacznie większa różnorodność charakterów o różnorakich potrzebach. W ten sposób pragniemy powiedzieć, że kampanie Allegro ads zdają się być nieco bardziej “spersonalizowane”. 

Mimo wszystko oba rozwiązania mają wiele zalet i sprawdzą się w promowaniu Twojej działalności, przekonaj się sam, lub przy wsparciu agencji interaktywnej. 

Opublikowano w

InfoMarket

InfoMarket jest serwisem informacyjnym dla konsumentów, przedsiębiorców, dla chcących dbać o zdrowie i dobrze gospodarować finansami - ogólnie dla każdego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

czternaście + 16 =