Ciągłe usprawnianie pracy w firmie to podstawowy element każdego dobrego menedżera. Można tego dokonywać również za pomocą prostych urządzeń, które pozwolą na zwiększenie wydajności. Warto pomyśleć o kartach RFID, a konkretnie zainstalowaniu ich w swoich pomieszczeniach. Służą one przede wszystkim do kontrolowania czasu pracy zatrudnionych. Każdy z nich otrzymuje własną kartę, którą legitymuje się w specjalnym systemie poprzez przyłożenie jej do czujnika. W ten sposób pracodawca ma pełną kontrolę nad godzinami pracy oraz rejestracji osób przebywających na terenie przedsiębiorstwa.
Dziś w każdej organizacji niezbędny jest też internet. Ważne, by działał perfekcyjnie, a jego zasięg docierał w najbardziej odległe zakątki budynku. Odpowiadają za to urządzenia takie jak routery. Router Teltonika zapewnia znakomitą jakość internetu i pozwala na korzystanie z niego w efektywny sposób. Dobry zasięg oznacza szybkość, dlatego trzeba zadbać o to, by każdy z pracowników otrzymywał identyczny sygnał.
Kolejne niewielkie i proste w użyciu, a zarazem bardzo przydatne akcesoria to przenośne dyski. Są one podłączane do komputera poprzez kabel USB. Gwarantują możliwość przechowywania nawet kilkuset gigabajtów dodatkowych danych. Jeżeli nie ma potrzeby przenoszenia aż tak wielkich plików, można wyposażyć się w pendrive’y. Mają one co prawda są nieco mniejsze pojemności, ale za to bardziej mobilne. Ich niewielki rozmiar pozwala na łatwe przewożenie w podróżach służbowych.